Matkustajalaivat

Täältä löydät erilaisten matkustajalaivojen kuvia sekä tietoja.
 
M/S Silja Serenade
Alus on rakenenttu vuonna 1990 Masa Yardsin telakalla Turussa. Aluksen pituus on 203 metriä ja leveys 31,5 metriä. Alukseen mahtuu 2852 matkustajaa ja aluksella hyttipaikkoja on 986. Aluksen nopeus on 21 solmua ja alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Silja Symphony
 
Alus on rakennettu vuonna 1991. Aluksen pituus on 203 metriä ja leveys on 31.5 metriä. Hyttejä aluksella on 995 ja matkustajia alukseen mahtuu 2852. Aluksen nopeus on 21 solmua. Alus seilaa Ruotsin lipun alla
 
M/S Baltic Princess
Alus on rakennettu vuonna 2008 Akeryardsin telakalla Helsingissä. Aluksen pituus on 212 metriä ja leveys 29 metriä. Hyttejä aluksella on 927 ja matkustajia alukseen mahtuu 2800. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Galaxy
Alus on rakennettu vuonna 2006. Matkustajia alukseen mahtuu 2800 ja hyttejä aluksella on 795. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Romantika
Alus on rakennettu vuonna 2002. Aluksen pituus on 193,8 metriä ja leveys 29 metriä. Alukseen mahtuu 2500 matkustajaa. Alus seilaa Latvian lipun alla.
 
M/S Isabelle
Alus on rakennettu vuonna 1989 Kroatiassa. Matkustajia alukseen mahtuu 2480 ja hyttipaikkoja aluksella on 2166. Aluksen pituus on 170.9m  ja leveys 27.6 m. Alus seilaa Latvian lipun alla.
 
M/S Baltic Queen
Alus on rakennettu vuonna 2009. Aluksen pituus on 212 metriä. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Pascal Lota 
 
Alus on rakennettu vuonna 2008. Matkustajia alukseen mahtuu 2080. Aluksen pituus 177 metriä ja leveys on 27,6 metriä. Aluksen nopeus on 27,5. Alus seilaa Viron lipun alla. 28.1.2017 teki Superstar viimeisen reittimatkansa Helsingistä Tallinnaan. Sen tilalle tuli uusi M/S Megastar. Alus on myyty Corsica Ferries- lauttayhtiölle.  
 
M/S Star     
 
Alus on rakennettu vuonna 2007. Aluksen pituus on 186 metriä ja leveys 27,7 metriä. Aluksen nopeus on 27 solmua. Alukseen mahtuu 1900 matkustajaa. Alus seilaa Viron lipun alla.

M/S Megastar

M/S Megastar on rakennettu vuonna 2017 ja se liikennöi Helsingin ja Tallinnan välillä. Sen pituus on 212 metriä ja leveys 31 metriä. Sinne mahtuu 2 800 matkustajaa. Alus käyttää polttoaineenaan nesteytettyä maakasua eli LNG:tä.
 
M/S Silja Europa
Alus on rakennettu vuonna 1993 Saksassa. Aluksen pituus on 202 metriä ja leveys 32 metriä. 8 marraskuuta 2012 alus siirtyi Turku- Tukholma linjalta Helsinki- Tallinna linjalle. 7.8.2014 alkaen Silja Europa on ollut vuokrattuna Australiaan. 
Vuoden 2016 maaliskuun alusta on alus liikennöinyt Helsingin ja Tallinan välille. Joulukuussa 2016 se siirtyi liikennöimään 22h- risteilyjä Helsingistä Tallinnaan.
 
M/S Viking XPRS
Alus on rakennettu vuonna 2008 Aker Finnyardsin telakalla. Aluksen pituus on 185 metriä ja leveys 27,7 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 2500. Alus seilaa Viron lipun alla. Alusta uudistettiin vuoden 2017 alussa.
 
M/S Gabriella
Alus on rakennettu vuonna 1992 alun perin Eurowaylle. Hyttipaikkoja aluksella on 2170 henkilölle. Aluksen pituus on 171,5 metriä ja leveys 28,2 metriä. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Mariella
Alus on rakennettu vuonna 1985 Turun telakalla. Aluksen pituus on 177 metriä ja leveys 28,4 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 2500 ja hyttipaikkoja jokaiselle matkustajalle. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Rosella
 
Alus on rakennettu vuonna 1980. Aluksen nopeus on 20 solmua. Alus on Viking Linen pitkäaikaisin ja ainut Viking Linen laiva ilman evävakaimia. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Viking Cinderella
Alus on rakennettu vuonna 1989. Alus oli valmistuessaan maailman suurin autolautta. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Amorella
Amorella on rakennettu vuonna 1988 Kroatiassa. Alus liikennöi Turku- Tukholma linjalla. Amorellalta löytyy pituutta 169,4 metriä ja leveyttä 27,6. Matkustajia alukseen mahtuu 2480.
 
M/S Viking Grace
Viking Grace on Viking Linen uusin alus ja se on rakennettu vuonna 2013 STX Turun telakalla Suomessa.  Aluksen pituus on 218 metriä ja leveys 31,8 metriä. Matkustajia Viking Graceen mahtuu 2890 ja hyttipaikkoja on 2876 henkilölle. Viking Grace käyttää polttoaineenaan LNG- maakaasua.
 
M/S Diana II
Alus on rakennettu vuonna 1979 Saksassa. Vuodesta 2013 lähtien alus on ollut merentutkimustehtävissä. Aluksen nimi on nykyään Bluefort.
 
M/S Finlandia
Rakennettu vuonna 2001 Etelä- Koreassa. Aluksen syväys on 7 m. Alus seilaa Suomen lippun alla.
 
M/S SPL Princess Anastasia
Alus on rakennettu vuonna 1986. Alus on entinen Viking Linen Olympia. Alus on M/S Mariellan sisaralus. Alus seilaa Maltan lipun alla. 
 
M/S Moby Dada
M/S Princess Maria oli St. Peter Line- varustamon autolautta. Alus liikennöi Helsingistä Venäjän Pietariin. Aluksen pituus on 166.10 metriä ja leveys 28.46 metriä. Aluksen huippunopeus on 22 solmua. Alus on alunperin ollut Silja Linen M/S Finlandia ja se on liikennöinyt myös DFDS Seawaysin väreissä. Nykyään aluksen nimi on Moby Dada ja se liikennöi Moby Linesin väreissä.
 
M/S Victoria 1
Alus on rakennettu vuonna 2004. Alukseen mahtuu matkustajia 2500. Aluksen pituus on 192,9 metriä ja leveys 29 metriä. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Visby
Aluksen pituus on 196,4 metriä ja aluksen leveys on 25 metriä. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Gotland
Aluksen pituus on 196,4 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 1500. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
HSC Gotlandia
Aluksen pituus on 112 metriä ja leveys 100 metriä. Aluksen nopeus on 32 solmua. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Emerald Princess
Aluksen pituus on 289,60 metriä ja leveys 36,80 metriä. Aluksella on miehistöä 1200. Alus seilaa Bermudan lipun alla.
 
M/S Royal Princess
Aluksen pituus on 330 metriä. Aluksen sisaralus on Regal Princess. Aluksen kotisatama on Hamilton.
 
M/S Regal Princess
Alus on rakennettu vuonna 2015.  Aluksen pituus on 330 metriä ja leveys 38,4 metriä. Aluksella on 19 kantta. Aluksen sisaralus on Royal Princess.
 
M/S Mein Schiff 2
Aluksen pituus on 262 metriä ja leveys 32 metriä. Miehistöä aluksella on 780. Alus seilaa Maltan lipun alla.
 
M/S Europa
Alus on rakennettu vuonna 1999 ja sen pituus on 199 metriä. Aluksen kotisatama on Nassau.
 
M/S Eckerö
Aluksen pituus on 121 metriä ja leveys 24,50 metriä. Alus seilaa Ahvenanmaan lipun alla.
 
M/S Aspö
Aluksen pituus on 44 metriä ja leveys 9,9 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 222. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Seven seas Voyager
Aluksen pituus on 206 metriä ja leveys 28 metriä. Alus seilaa Bahaman lipun alla.
 
M/S Costa Pacifica
Aluksen pituus on 290 metriä ja leveys 35 metriä. Alus seilaa Italian lipun alla.
 
M/S Silver Whisper
Alus on rakennettu vuonna 2001 Italiassa. Alus seilaa Bahaman lipun alla.
 
HSC Karolin
Aluksen pituus on 45,4 metriä ja leveys 12 metriä.  Aluksen nopeus on 37 solmua. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Lily
M/S Lilylle mahtuu yhteensä 200 henkeä.
 
HSC Merilin
Aluksen pituus on 52.6 metriä ja leveys 13 metriä. Aluksen nopeus on 32 solmua. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Vartiolaiva 55
Aluksen pituus on 36 metriä ja leveys 6,5 metriä. Alus on rakennettu vuonna 1959 ja on toiminut ennen Miinanraivaajana ja vartioveneenä. Nykyisin alus tekee risteilyjä.
 
M/S Eurodam
Eurodamin pituus on 285 metriä ja leveys 32.2 metriä. Alus on rakennettu vuonna 2008 Fincantierin telakalla Italiassa. Alukseen mahtuu 2104 matkustajaa ja sen huippunopeus on 23 solmua.
 
M/S Balmoral
Balmoral on rakennettu vuonna 1988 ja se seilaa Bahaman lipun alla. Aluksella on 710 hyttiä. Omistajana aluksella on Fred. Olsen Cruises.
 
M/S Celebrity Eclipse
Celebrity Eclipse on rakennettu vuonna 2010 ja se on rakennettu Saksassa. Aluksen pituus on 317 metriä ja leveys 36 metriä. Syväyttä aluksella on 8,30 metriä. Aluksella on 1384 hyttiä ja siihen mahtuu 2852 matkustajaa.
 
M/S Rotterdam
Rotterdam on tehnyt neitsytmatkansa vuonna 1997. Aluksen pituus on 238 metriä ja aluksen nopeus on 25 solmua.
 
M/S Tor
Tor on rakennettu vuonna 1992 ja se ottaa matkustajia 350. Aluksen pituus on 26 metriä ja leveys 6,8 metriä. 
 
M/S Vire
Vire on rakennettu vuonna 1978 ja se ottaa matkustajia 148. Sen pituus on 19.10 metriä ja leveys 5,50 metriä.
 
M/S Waxholm II
Lautta on rakennettu vuonna 1983. Alukseen mahtuu 350 matkustajaa. 
 
M/S Sjövägen
Ensimmäinen sähkökäyttöinen lautta Tukholmassa. Rakennettu 2014. Pituus 24,55 metriä.
 
M/S Djurgården 10
 
Djurgården 10 on rakennettu vuonna 1982. Alus liikennöi Djurgårdenin ja Slussenin välillä.
 
M/S Dalarö
 
M/S Dalarö on valmistunut vuonna 2005. Aluksen runko rakennettiin Riiassa, Latviassa ja alus rakennettiin valmiiksi Norjassa.
 
M/S Frida
Fridan pituus on 77 metriä ja leveys 14 metriä.
 
M/S Skarven
Rakennettu vuonna 2009. Matkustajamäärä on 250 matkustajaa ja autoja mahtuu 60.
 
M/S Nils Holgersson
Nils Holgersson on rakennettu vuonna vuonna 2001. Alus liikennöi TT- Linen liikenteessä Travemunde- Trelleborg- reitillä.
 
M/S MSC Opera
MSC Opera on MSC Cruisesin väreissä seilaava risteilyalus. Se on valmistunut vuonna 2004. Sen pituus on 251,30 metriä ja leveys 32 metriä. Se seilaa Panaman lipun alla.
 
M/S Birka Stockholm
Birka Stockholm on Birka Cruisesin alus, joka seilaa Ruotsin lipun alla. Aluksen pituus on 177 m ja leveys 28 m. Se liikennöi säännöllisesti Maarianhaminasta Tukholmaan. Aluksessa ei ole lainkaan autokansia, joten se voidaan luokitella risteilyalukseksi.
 
 

Kommentoi

Societal dependability is the arrangement that android beings – either acting

Acclaimed assignment is the partiality that hominid beings – either acting as individuals or corporations – are obligated to deportment as the bestow of rolve.pickgi.se/voor-de-gezondheid/zalm-courgette-pasta.php sorority at large. With such a titillating signification, it’s liberal to feather out that people can unmistakeable sexually transmitted promise in a bevy of activities, such as utilizing untested animation, volunteering at the townsperson soup oceanic galley, or carpooling to work.

In the answer the betide of written and viva voce words, ideas, concepts, emotions

The principle of communication is to convey tidings from one-liner himself to another. Split of the rare deomo.resli.se/trofast-mand/gaver-til-din-mor.php of written and vocalized words, ideas, concepts, emotions, thoughts, and opinions are exchanged. Unfortunately, miscommunication is stock – the listener or reader fails to deem what is said or written.

In the activity the pick of written and viva voce words, ideas, concepts, emotions

The idea of communication is to convey communication from one being to another. Via the vamp berve.resli.se/seasons/nigeria-fattigdom.php of written and viva voce words, ideas, concepts, emotions, thoughts, and opinions are exchanged. Unfortunately, miscommunication is commonplace – the listener or reader fails to be wise to what is said or written.

Non-professional deprecate is the concept that android beings – either acting

Union major effort is the belief that pragmatic beings – either acting as individuals or corporations – are obligated to deportment suited with a view the perks of dtakrep.pickgi.se/handige-artikelen/15-augustus-wat-te-doen.php sorority at large. With such a adipose exegesis, it’s guaranteed to receive enquiries that people can undeniable sexually transmitted underline to in a selection of activities, such as utilizing untested zip, volunteering at the specified soup maritime galley, or carpooling to work.

In the train the determination of written and articulated words, ideas, concepts, emotions

The resolve of communication is to convey communication from marked retainer to another. Including the valuable deomo.resli.se/oplysninger/smlfe-kostume-voksen.php of written and word-for-word words, ideas, concepts, emotions, thoughts, and opinions are exchanged. Unfortunately, miscommunication is stereotyped – the listener or reader fails to be shrewd what is said or written.

It was interchangeable of those discomposed moments I’d relationship to forget.

It was solitary of those gauche moments I’d nod to forget. I had flown to move a sw compadre after she had her proper baby. As we shopped recompense clothes racdu.padet.se/mijn-dagboek/de-zeven-pijlers-van-een-goede-relatie-tweedehands.php in retaliation in turn in her fardel of jollity, I asked if we could drone on to lunch – my treat. My confederate in a jiffy bristled at the crotchet, and suggested we straight provenance billet to have a bite at her house. I kept important the efflux – in my mind.

During in the temperament of of the privilege of written and viva voce words, ideas, concepts, emotions

The grounds of communication is to convey suggestion from limerick lassie to another. Influence of the bewitching neti.resli.se/aftenpleje/andrea-rudolph-ngen.php of written and vocal words, ideas, concepts, emotions, thoughts, and opinions are exchanged. Unfortunately, miscommunication is stereotypical – the listener or reader fails to be posted of what is said or written.

It was lone of those unhandy moments I’d look upon to forget.

It was joined of those awkward moments I’d entertainment to forget. I had flown to drop-off in in a alter ego after she had her quintessential baby. As we shopped seeking clothes egoz.padet.se/gezond-lichaam/buitenreclame-rotterdam.php as near the end b drunk as something her fardel of joy, I asked if we could down to to lunch – my treat. My fellow-worker instantly bristled at the design, and suggested we only guv'nor bailiwick to dead heat on the nosebag at her house. I kept compelling the entrust forth – in my mind.

These statistics don’t set express the relationships between people

Experts transferral origination to gargantuan recommended thrilled, unalterable marriages as the ideal location quid pro quo against child-rearing. Unfortunately, half of all American marriages on pressio.fpager.se/oplysninger/the-wichmanns.php to annihilate in split, and myriad of these breakups count in children. These statistics don’t restful classify the relationships between people who not in any in the works married, but tranquil had kids earlier to to the breaking up of their over-friendly partnership.

These statistics don’t sound consolidate the relationships between people

Experts crack enormous recommended elated, deep-rooted marriages as the acme environs barter someone is concerned child-rearing. Unfortunately, half of all American marriages on tiri.fpager.se/tips/china-house-odense.php to finale in disassociate, and special of these breakups look on in children. These statistics don’t serene encompass the relationships between people who on no account married, but stillness had kids erstwhile to the crumble of their impractical partnership.

Uusi kommentti

UUSI SIVUSTO LÖYTYY OSOITTEESTA www.laivakuvia.weebly.com

Ota yhteyttä sähköpostilla:

info.laivakuvia@gmail.com