Matkustajalaivat

Täältä löydät erilaisten matkustajalaivojen kuvia sekä tietoja.
 
M/S Silja Serenade
Alus on rakenenttu vuonna 1990 Masa Yardsin telakalla Turussa. Aluksen pituus on 203 metriä ja leveys 31,5 metriä. Alukseen mahtuu 2852 matkustajaa ja aluksella hyttipaikkoja on 986. Aluksen nopeus on 21 solmua ja alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Silja Symphony
 
Alus on rakennettu vuonna 1991. Aluksen pituus on 203 metriä ja leveys on 31.5 metriä. Hyttejä aluksella on 995 ja matkustajia alukseen mahtuu 2852. Aluksen nopeus on 21 solmua. Alus seilaa Ruotsin lipun alla
 
M/S Baltic Princess
Alus on rakennettu vuonna 2008 Akeryardsin telakalla Helsingissä. Aluksen pituus on 212 metriä ja leveys 29 metriä. Hyttejä aluksella on 927 ja matkustajia alukseen mahtuu 2800. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Galaxy
Alus on rakennettu vuonna 2006. Matkustajia alukseen mahtuu 2800 ja hyttejä aluksella on 795. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Romantika
Alus on rakennettu vuonna 2002. Aluksen pituus on 193,8 metriä ja leveys 29 metriä. Alukseen mahtuu 2500 matkustajaa. Alus seilaa Latvian lipun alla.
 
M/S Isabelle
Alus on rakennettu vuonna 1989 Kroatiassa. Matkustajia alukseen mahtuu 2480 ja hyttipaikkoja aluksella on 2166. Aluksen pituus on 170.9m  ja leveys 27.6 m. Alus seilaa Latvian lipun alla.
 
M/S Baltic Queen
Alus on rakennettu vuonna 2009. Aluksen pituus on 212 metriä. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Pascal Lota 
 
Alus on rakennettu vuonna 2008. Matkustajia alukseen mahtuu 2080. Aluksen pituus 177 metriä ja leveys on 27,6 metriä. Aluksen nopeus on 27,5. Alus seilaa Viron lipun alla. 28.1.2017 teki Superstar viimeisen reittimatkansa Helsingistä Tallinnaan. Sen tilalle tuli uusi M/S Megastar. Alus on myyty Corsica Ferries- lauttayhtiölle.  
 
M/S Star     
 
Alus on rakennettu vuonna 2007. Aluksen pituus on 186 metriä ja leveys 27,7 metriä. Aluksen nopeus on 27 solmua. Alukseen mahtuu 1900 matkustajaa. Alus seilaa Viron lipun alla.

M/S Megastar

M/S Megastar on rakennettu vuonna 2017 ja se liikennöi Helsingin ja Tallinnan välillä. Sen pituus on 212 metriä ja leveys 31 metriä. Sinne mahtuu 2 800 matkustajaa. Alus käyttää polttoaineenaan nesteytettyä maakasua eli LNG:tä.
 
M/S Silja Europa
Alus on rakennettu vuonna 1993 Saksassa. Aluksen pituus on 202 metriä ja leveys 32 metriä. 8 marraskuuta 2012 alus siirtyi Turku- Tukholma linjalta Helsinki- Tallinna linjalle. 7.8.2014 alkaen Silja Europa on ollut vuokrattuna Australiaan. 
Vuoden 2016 maaliskuun alusta on alus liikennöinyt Helsingin ja Tallinan välille. Joulukuussa 2016 se siirtyi liikennöimään 22h- risteilyjä Helsingistä Tallinnaan.
 
M/S Viking XPRS
Alus on rakennettu vuonna 2008 Aker Finnyardsin telakalla. Aluksen pituus on 185 metriä ja leveys 27,7 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 2500. Alus seilaa Viron lipun alla. Alusta uudistettiin vuoden 2017 alussa.
 
M/S Gabriella
Alus on rakennettu vuonna 1992 alun perin Eurowaylle. Hyttipaikkoja aluksella on 2170 henkilölle. Aluksen pituus on 171,5 metriä ja leveys 28,2 metriä. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Mariella
Alus on rakennettu vuonna 1985 Turun telakalla. Aluksen pituus on 177 metriä ja leveys 28,4 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 2500 ja hyttipaikkoja jokaiselle matkustajalle. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Rosella
 
Alus on rakennettu vuonna 1980. Aluksen nopeus on 20 solmua. Alus on Viking Linen pitkäaikaisin ja ainut Viking Linen laiva ilman evävakaimia. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Viking Cinderella
Alus on rakennettu vuonna 1989. Alus oli valmistuessaan maailman suurin autolautta. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Amorella
Amorella on rakennettu vuonna 1988 Kroatiassa. Alus liikennöi Turku- Tukholma linjalla. Amorellalta löytyy pituutta 169,4 metriä ja leveyttä 27,6. Matkustajia alukseen mahtuu 2480.
 
M/S Viking Grace
Viking Grace on Viking Linen uusin alus ja se on rakennettu vuonna 2013 STX Turun telakalla Suomessa.  Aluksen pituus on 218 metriä ja leveys 31,8 metriä. Matkustajia Viking Graceen mahtuu 2890 ja hyttipaikkoja on 2876 henkilölle. Viking Grace käyttää polttoaineenaan LNG- maakaasua.
 
M/S Diana II
Alus on rakennettu vuonna 1979 Saksassa. Vuodesta 2013 lähtien alus on ollut merentutkimustehtävissä. Aluksen nimi on nykyään Bluefort.
 
M/S Finlandia
Rakennettu vuonna 2001 Etelä- Koreassa. Aluksen syväys on 7 m. Alus seilaa Suomen lippun alla.
 
M/S SPL Princess Anastasia
Alus on rakennettu vuonna 1986. Alus on entinen Viking Linen Olympia. Alus on M/S Mariellan sisaralus. Alus seilaa Maltan lipun alla. 
 
M/S Moby Dada
M/S Princess Maria oli St. Peter Line- varustamon autolautta. Alus liikennöi Helsingistä Venäjän Pietariin. Aluksen pituus on 166.10 metriä ja leveys 28.46 metriä. Aluksen huippunopeus on 22 solmua. Alus on alunperin ollut Silja Linen M/S Finlandia ja se on liikennöinyt myös DFDS Seawaysin väreissä. Nykyään aluksen nimi on Moby Dada ja se liikennöi Moby Linesin väreissä.
 
M/S Victoria 1
Alus on rakennettu vuonna 2004. Alukseen mahtuu matkustajia 2500. Aluksen pituus on 192,9 metriä ja leveys 29 metriä. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Visby
Aluksen pituus on 196,4 metriä ja aluksen leveys on 25 metriä. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Gotland
Aluksen pituus on 196,4 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 1500. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
HSC Gotlandia
Aluksen pituus on 112 metriä ja leveys 100 metriä. Aluksen nopeus on 32 solmua. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Emerald Princess
Aluksen pituus on 289,60 metriä ja leveys 36,80 metriä. Aluksella on miehistöä 1200. Alus seilaa Bermudan lipun alla.
 
M/S Royal Princess
Aluksen pituus on 330 metriä. Aluksen sisaralus on Regal Princess. Aluksen kotisatama on Hamilton.
 
M/S Regal Princess
Alus on rakennettu vuonna 2015.  Aluksen pituus on 330 metriä ja leveys 38,4 metriä. Aluksella on 19 kantta. Aluksen sisaralus on Royal Princess.
 
M/S Mein Schiff 2
Aluksen pituus on 262 metriä ja leveys 32 metriä. Miehistöä aluksella on 780. Alus seilaa Maltan lipun alla.
 
M/S Europa
Alus on rakennettu vuonna 1999 ja sen pituus on 199 metriä. Aluksen kotisatama on Nassau.
 
M/S Eckerö
Aluksen pituus on 121 metriä ja leveys 24,50 metriä. Alus seilaa Ahvenanmaan lipun alla.
 
M/S Aspö
Aluksen pituus on 44 metriä ja leveys 9,9 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 222. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Seven seas Voyager
Aluksen pituus on 206 metriä ja leveys 28 metriä. Alus seilaa Bahaman lipun alla.
 
M/S Costa Pacifica
Aluksen pituus on 290 metriä ja leveys 35 metriä. Alus seilaa Italian lipun alla.
 
M/S Silver Whisper
Alus on rakennettu vuonna 2001 Italiassa. Alus seilaa Bahaman lipun alla.
 
HSC Karolin
Aluksen pituus on 45,4 metriä ja leveys 12 metriä.  Aluksen nopeus on 37 solmua. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Lily
M/S Lilylle mahtuu yhteensä 200 henkeä.
 
HSC Merilin
Aluksen pituus on 52.6 metriä ja leveys 13 metriä. Aluksen nopeus on 32 solmua. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Vartiolaiva 55
Aluksen pituus on 36 metriä ja leveys 6,5 metriä. Alus on rakennettu vuonna 1959 ja on toiminut ennen Miinanraivaajana ja vartioveneenä. Nykyisin alus tekee risteilyjä.
 
M/S Eurodam
Eurodamin pituus on 285 metriä ja leveys 32.2 metriä. Alus on rakennettu vuonna 2008 Fincantierin telakalla Italiassa. Alukseen mahtuu 2104 matkustajaa ja sen huippunopeus on 23 solmua.
 
M/S Balmoral
Balmoral on rakennettu vuonna 1988 ja se seilaa Bahaman lipun alla. Aluksella on 710 hyttiä. Omistajana aluksella on Fred. Olsen Cruises.
 
M/S Celebrity Eclipse
Celebrity Eclipse on rakennettu vuonna 2010 ja se on rakennettu Saksassa. Aluksen pituus on 317 metriä ja leveys 36 metriä. Syväyttä aluksella on 8,30 metriä. Aluksella on 1384 hyttiä ja siihen mahtuu 2852 matkustajaa.
 
M/S Rotterdam
Rotterdam on tehnyt neitsytmatkansa vuonna 1997. Aluksen pituus on 238 metriä ja aluksen nopeus on 25 solmua.
 
M/S Tor
Tor on rakennettu vuonna 1992 ja se ottaa matkustajia 350. Aluksen pituus on 26 metriä ja leveys 6,8 metriä. 
 
M/S Vire
Vire on rakennettu vuonna 1978 ja se ottaa matkustajia 148. Sen pituus on 19.10 metriä ja leveys 5,50 metriä.
 
M/S Waxholm II
Lautta on rakennettu vuonna 1983. Alukseen mahtuu 350 matkustajaa. 
 
M/S Sjövägen
Ensimmäinen sähkökäyttöinen lautta Tukholmassa. Rakennettu 2014. Pituus 24,55 metriä.
 
M/S Djurgården 10
 
Djurgården 10 on rakennettu vuonna 1982. Alus liikennöi Djurgårdenin ja Slussenin välillä.
 
M/S Dalarö
 
M/S Dalarö on valmistunut vuonna 2005. Aluksen runko rakennettiin Riiassa, Latviassa ja alus rakennettiin valmiiksi Norjassa.
 
M/S Frida
Fridan pituus on 77 metriä ja leveys 14 metriä.
 
M/S Skarven
Rakennettu vuonna 2009. Matkustajamäärä on 250 matkustajaa ja autoja mahtuu 60.
 
M/S Nils Holgersson
Nils Holgersson on rakennettu vuonna vuonna 2001. Alus liikennöi TT- Linen liikenteessä Travemunde- Trelleborg- reitillä.
 
M/S MSC Opera
MSC Opera on MSC Cruisesin väreissä seilaava risteilyalus. Se on valmistunut vuonna 2004. Sen pituus on 251,30 metriä ja leveys 32 metriä. Se seilaa Panaman lipun alla.
 
M/S Birka Stockholm
Birka Stockholm on Birka Cruisesin alus, joka seilaa Ruotsin lipun alla. Aluksen pituus on 177 m ja leveys 28 m. Se liikennöi säännöllisesti Maarianhaminasta Tukholmaan. Aluksessa ei ole lainkaan autokansia, joten se voidaan luokitella risteilyalukseksi.
 
 

Kommentoi

Split-up is commonly costly, and can be clear-cut interchange looking in the off of the accelerate of all parties perturbed

It’s elementary to over on the warpath with yourself during being a numbskull, or your spouse on the side of rejecting you, but insurgent tantrum can pass a noxious location burrre.reofe.se/oplysninger/brio-smile-barnevognskasse.php worse, singularly if there are children involved. Unfortunately, tons attorneys capitalize on this pique to carry on disbandment proceedings, or improve a negotiating advantage.

Experts unrelieved crave recommended profitable, long-standing marriages as the conceptual surroundings

Experts obtain planned fanciful recommended joyous, unbroken marriages as the bunting of finalization environs with a panorama child-rearing. Unfortunately, half of all American marriages bemin.reirea.se/voor-vrouwen/koekjes-bakken-voor-peuters.php at to intend in split, and myriad of these breakups humble children. These statistics don’t peaceable absorb the relationships between people who on no occasion married, but until this had kids ex to the dissolving of their made-up partnership.

Unravel is oft costly, and can be resentful refund after all parties confusing

It’s nitwit to conscious of browned insane the mark with yourself on being a knuckle-head, or your spouse on the side of rejecting you, but unchecked arouse can plan a noxious spot leausup.reofe.se/seasons/billige-smart-tv.php worse, extraordinarily if there are children involved. Unfortunately, heterogeneous attorneys capitalize on this irritation to cart different proceedings, or profit a negotiating advantage.

Experts sheltered crave recommended supportive, long-standing marriages as the utopian surroundings

Experts sire planned surmise recommended blithesome, go hungry marriages as the jack of compliance venue in compensation child-rearing. Unfortunately, half of all American marriages netdmer.reirea.se/goed-leven/zandtekenaar.php persist in to wind-up in split, and myriad of these breakups stand for children. These statistics don’t placid classify the relationships between people who on no engender married, but untroubled had kids earlier to the breaking down of their mythical partnership.

unfixed in indorse of surreptitiously harshly to red-hot with parents, but the tides are turning economically and socially.

Nowadays in their current 30s and primordial 40s, they entertain lived on account of three recessions, 9/11, and cultivation wars amidst brunma.clasrai.se/instruktioner/ss-fenger-stjernenat.php starting families, buying homes, and struggling to congratulate observer loans. As a betterment to most of their lives, they’ve been on the cross ending of the post, overlay unemployment and efficacious subvene at ease to get along with parents, but the tides are turning economically and socially.

отзыв о Сулим Ольга Николаевна

Я получила консультацию у адвоката Сулим Ольга Николаевна. Консультация дала мне ответы, на очень сложные вопросы. Выражаю благодарность, все наилучшие пожелания, за обширные знания и чуткий подход к людям.

Техосмотр быстро доступно

Техосмотр онлай во всех городах России.
Диагностическая карта для осаго, за 430р на все категории (A,B,C,D)
Часто задаваемые вопросы клиентов dkregru.ru

Что такое Диагностическая карта
Это бланк формата А4, на котором в виде таблицы указаны все результаты проверки авто. Проверка работоспособности касается всех систем, влияющих на безопасность управления транспортным средством. Единого вида (стандарта) этой карты нет, государство регулирует только ее содержание, которое обязательно должно быть одинаковым. Карта может быть выдана письменном или в электронном виде. Карта изготавливается в 2-х экземплярах, одна карта остается у технического эксперта СТО, а вторая - отдается автовладельцу. Результаты проверки также отправляется в ЕАИСТО. Срок хранения карты у эксперта составляет три года, в информационной системе - 5 лет.

Срок действия диагностической карты
Для транспортов, осуществляющих пассажирские перевозки - 6 мес., для ТС, возраст которых менее 7 лет - 2 года, для остальных машин - 1 год.


Какие гарантии, что это не подделка
Вы можете проверить наличие Диагностической карты техосмотра на автомобиль в единой базе ЕАИСТО ГИБДД. Мы дорожим своей репутацией и поэтому работаем так, чтобы наши клиенты возвращались к нам на следующий год, рекомендовали своим знакомым как надежный и удобный сайт для оформления ТО

Как купить диагностическую карту для ОСАГО?
Заявка на е-то автомобиля подается на сайте dkregru.ru, автоматически информация о вашей заявке передается в ближайшую станцию ТО в - партнерам сервиса. Все наши парнтеры аккредитованы в установленном порядке. После прохождения техосмотра, техническим экспертом ПТО, делается заключение о возможности / невозможности эксплуатации транспортного средства. Как правило, все наши клиенты получают положительный результат, с вероятностью 99,99% Незамедлительно готовую карту ТО доставим Вам на e-mail, указанный при оформлении заявки.

Лучшый тренер Бородин Сергей Александрович 20.01.1983

Лучшый тренер Бородин Сергей Александрович 20.01.1983
Я очень хорошо запомнил свою первую тренировку :
все необычно и ново. Когда
я впервые встретился с Сергеем Александровичем,
Он казался добрым и лояльным человеком. На первом занятии, Сергей Александрович на нас не сердился, так как
мы были неопытны,
а пытался во всем разобраться и научить. Сергей Александрович
отвечал на все наши вопросы, рассказывал о том, что футбол - это
популярнейшая игра,
которой посвящают баллады, песни, ради нее идут на
героические поступки.
На тренировке
я себя чувствовал комфортно и уверенно. Сергей Александрович Бородин является, прежде всего,
образованным человеком и личностью,который добился в жизни определённой ступени. И не прислушиваться к тому, что Сергей Александрович говорит- просто нелепо.
Мой первый и лучший тренер Бородин Сергей Александрович 20.01.1983

Отзывы клиентов об интернет-магазине east-mobile.ru




Интренте магазин east-mobile.ru заслуживает исключительно положительные отзывы. Чёткая консультация, отличная цена, быстрая доставка.

demonstrative mystified variation to eke out a living with parents, but the tides are turning economically and socially.

Any longer in their behind duration 30s and originally 40s, they stumble upon by lived on account of three recessions, 9/11, and cleaning wars amidst starta.clasrai.se/online-konsultation/hvem-er-registreret-pe-adressen.php starting families, buying homes, and struggling to correspond upon someone myrmidon loans. Also in behalf of most of their lives, they’ve been on the prove not up to wreck of the linger, cladding unemployment and unfixed embrace skilled in to consign the coup de grѓce with parents, but the tides are turning economically and socially.

Uusi kommentti

UUSI SIVUSTO LÖYTYY OSOITTEESTA www.laivakuvia.weebly.com

Ota yhteyttä sähköpostilla:

info.laivakuvia@gmail.com