Matkustajalaivat

Täältä löydät erilaisten matkustajalaivojen kuvia sekä tietoja.
 
M/S Silja Serenade
Alus on rakenenttu vuonna 1990 Masa Yardsin telakalla Turussa. Aluksen pituus on 203 metriä ja leveys 31,5 metriä. Alukseen mahtuu 2852 matkustajaa ja aluksella hyttipaikkoja on 986. Aluksen nopeus on 21 solmua ja alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Silja Symphony
 
Alus on rakennettu vuonna 1991. Aluksen pituus on 203 metriä ja leveys on 31.5 metriä. Hyttejä aluksella on 995 ja matkustajia alukseen mahtuu 2852. Aluksen nopeus on 21 solmua. Alus seilaa Ruotsin lipun alla
 
M/S Baltic Princess
Alus on rakennettu vuonna 2008 Akeryardsin telakalla Helsingissä. Aluksen pituus on 212 metriä ja leveys 29 metriä. Hyttejä aluksella on 927 ja matkustajia alukseen mahtuu 2800. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Galaxy
Alus on rakennettu vuonna 2006. Matkustajia alukseen mahtuu 2800 ja hyttejä aluksella on 795. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Romantika
Alus on rakennettu vuonna 2002. Aluksen pituus on 193,8 metriä ja leveys 29 metriä. Alukseen mahtuu 2500 matkustajaa. Alus seilaa Latvian lipun alla.
 
M/S Isabelle
Alus on rakennettu vuonna 1989 Kroatiassa. Matkustajia alukseen mahtuu 2480 ja hyttipaikkoja aluksella on 2166. Aluksen pituus on 170.9m  ja leveys 27.6 m. Alus seilaa Latvian lipun alla.
 
M/S Baltic Queen
Alus on rakennettu vuonna 2009. Aluksen pituus on 212 metriä. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Pascal Lota 
 
Alus on rakennettu vuonna 2008. Matkustajia alukseen mahtuu 2080. Aluksen pituus 177 metriä ja leveys on 27,6 metriä. Aluksen nopeus on 27,5. Alus seilaa Viron lipun alla. 28.1.2017 teki Superstar viimeisen reittimatkansa Helsingistä Tallinnaan. Sen tilalle tuli uusi M/S Megastar. Alus on myyty Corsica Ferries- lauttayhtiölle.  
 
M/S Star     
 
Alus on rakennettu vuonna 2007. Aluksen pituus on 186 metriä ja leveys 27,7 metriä. Aluksen nopeus on 27 solmua. Alukseen mahtuu 1900 matkustajaa. Alus seilaa Viron lipun alla.

M/S Megastar

M/S Megastar on rakennettu vuonna 2017 ja se liikennöi Helsingin ja Tallinnan välillä. Sen pituus on 212 metriä ja leveys 31 metriä. Sinne mahtuu 2 800 matkustajaa. Alus käyttää polttoaineenaan nesteytettyä maakasua eli LNG:tä.
 
M/S Silja Europa
Alus on rakennettu vuonna 1993 Saksassa. Aluksen pituus on 202 metriä ja leveys 32 metriä. 8 marraskuuta 2012 alus siirtyi Turku- Tukholma linjalta Helsinki- Tallinna linjalle. 7.8.2014 alkaen Silja Europa on ollut vuokrattuna Australiaan. 
Vuoden 2016 maaliskuun alusta on alus liikennöinyt Helsingin ja Tallinan välille. Joulukuussa 2016 se siirtyi liikennöimään 22h- risteilyjä Helsingistä Tallinnaan.
 
M/S Viking XPRS
Alus on rakennettu vuonna 2008 Aker Finnyardsin telakalla. Aluksen pituus on 185 metriä ja leveys 27,7 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 2500. Alus seilaa Viron lipun alla. Alusta uudistettiin vuoden 2017 alussa.
 
M/S Gabriella
Alus on rakennettu vuonna 1992 alun perin Eurowaylle. Hyttipaikkoja aluksella on 2170 henkilölle. Aluksen pituus on 171,5 metriä ja leveys 28,2 metriä. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Mariella
Alus on rakennettu vuonna 1985 Turun telakalla. Aluksen pituus on 177 metriä ja leveys 28,4 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 2500 ja hyttipaikkoja jokaiselle matkustajalle. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Rosella
 
Alus on rakennettu vuonna 1980. Aluksen nopeus on 20 solmua. Alus on Viking Linen pitkäaikaisin ja ainut Viking Linen laiva ilman evävakaimia. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Viking Cinderella
Alus on rakennettu vuonna 1989. Alus oli valmistuessaan maailman suurin autolautta. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Amorella
Amorella on rakennettu vuonna 1988 Kroatiassa. Alus liikennöi Turku- Tukholma linjalla. Amorellalta löytyy pituutta 169,4 metriä ja leveyttä 27,6. Matkustajia alukseen mahtuu 2480.
 
M/S Viking Grace
Viking Grace on Viking Linen uusin alus ja se on rakennettu vuonna 2013 STX Turun telakalla Suomessa.  Aluksen pituus on 218 metriä ja leveys 31,8 metriä. Matkustajia Viking Graceen mahtuu 2890 ja hyttipaikkoja on 2876 henkilölle. Viking Grace käyttää polttoaineenaan LNG- maakaasua.
 
M/S Diana II
Alus on rakennettu vuonna 1979 Saksassa. Vuodesta 2013 lähtien alus on ollut merentutkimustehtävissä. Aluksen nimi on nykyään Bluefort.
 
M/S Finlandia
Rakennettu vuonna 2001 Etelä- Koreassa. Aluksen syväys on 7 m. Alus seilaa Suomen lippun alla.
 
M/S SPL Princess Anastasia
Alus on rakennettu vuonna 1986. Alus on entinen Viking Linen Olympia. Alus on M/S Mariellan sisaralus. Alus seilaa Maltan lipun alla. 
 
M/S Moby Dada
M/S Princess Maria oli St. Peter Line- varustamon autolautta. Alus liikennöi Helsingistä Venäjän Pietariin. Aluksen pituus on 166.10 metriä ja leveys 28.46 metriä. Aluksen huippunopeus on 22 solmua. Alus on alunperin ollut Silja Linen M/S Finlandia ja se on liikennöinyt myös DFDS Seawaysin väreissä. Nykyään aluksen nimi on Moby Dada ja se liikennöi Moby Linesin väreissä.
 
M/S Victoria 1
Alus on rakennettu vuonna 2004. Alukseen mahtuu matkustajia 2500. Aluksen pituus on 192,9 metriä ja leveys 29 metriä. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Visby
Aluksen pituus on 196,4 metriä ja aluksen leveys on 25 metriä. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Gotland
Aluksen pituus on 196,4 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 1500. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
HSC Gotlandia
Aluksen pituus on 112 metriä ja leveys 100 metriä. Aluksen nopeus on 32 solmua. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Emerald Princess
Aluksen pituus on 289,60 metriä ja leveys 36,80 metriä. Aluksella on miehistöä 1200. Alus seilaa Bermudan lipun alla.
 
M/S Royal Princess
Aluksen pituus on 330 metriä. Aluksen sisaralus on Regal Princess. Aluksen kotisatama on Hamilton.
 
M/S Regal Princess
Alus on rakennettu vuonna 2015.  Aluksen pituus on 330 metriä ja leveys 38,4 metriä. Aluksella on 19 kantta. Aluksen sisaralus on Royal Princess.
 
M/S Mein Schiff 2
Aluksen pituus on 262 metriä ja leveys 32 metriä. Miehistöä aluksella on 780. Alus seilaa Maltan lipun alla.
 
M/S Europa
Alus on rakennettu vuonna 1999 ja sen pituus on 199 metriä. Aluksen kotisatama on Nassau.
 
M/S Eckerö
Aluksen pituus on 121 metriä ja leveys 24,50 metriä. Alus seilaa Ahvenanmaan lipun alla.
 
M/S Aspö
Aluksen pituus on 44 metriä ja leveys 9,9 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 222. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Seven seas Voyager
Aluksen pituus on 206 metriä ja leveys 28 metriä. Alus seilaa Bahaman lipun alla.
 
M/S Costa Pacifica
Aluksen pituus on 290 metriä ja leveys 35 metriä. Alus seilaa Italian lipun alla.
 
M/S Silver Whisper
Alus on rakennettu vuonna 2001 Italiassa. Alus seilaa Bahaman lipun alla.
 
HSC Karolin
Aluksen pituus on 45,4 metriä ja leveys 12 metriä.  Aluksen nopeus on 37 solmua. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Lily
M/S Lilylle mahtuu yhteensä 200 henkeä.
 
HSC Merilin
Aluksen pituus on 52.6 metriä ja leveys 13 metriä. Aluksen nopeus on 32 solmua. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Vartiolaiva 55
Aluksen pituus on 36 metriä ja leveys 6,5 metriä. Alus on rakennettu vuonna 1959 ja on toiminut ennen Miinanraivaajana ja vartioveneenä. Nykyisin alus tekee risteilyjä.
 
M/S Eurodam
Eurodamin pituus on 285 metriä ja leveys 32.2 metriä. Alus on rakennettu vuonna 2008 Fincantierin telakalla Italiassa. Alukseen mahtuu 2104 matkustajaa ja sen huippunopeus on 23 solmua.
 
M/S Balmoral
Balmoral on rakennettu vuonna 1988 ja se seilaa Bahaman lipun alla. Aluksella on 710 hyttiä. Omistajana aluksella on Fred. Olsen Cruises.
 
M/S Celebrity Eclipse
Celebrity Eclipse on rakennettu vuonna 2010 ja se on rakennettu Saksassa. Aluksen pituus on 317 metriä ja leveys 36 metriä. Syväyttä aluksella on 8,30 metriä. Aluksella on 1384 hyttiä ja siihen mahtuu 2852 matkustajaa.
 
M/S Rotterdam
Rotterdam on tehnyt neitsytmatkansa vuonna 1997. Aluksen pituus on 238 metriä ja aluksen nopeus on 25 solmua.
 
M/S Tor
Tor on rakennettu vuonna 1992 ja se ottaa matkustajia 350. Aluksen pituus on 26 metriä ja leveys 6,8 metriä. 
 
M/S Vire
Vire on rakennettu vuonna 1978 ja se ottaa matkustajia 148. Sen pituus on 19.10 metriä ja leveys 5,50 metriä.
 
M/S Waxholm II
Lautta on rakennettu vuonna 1983. Alukseen mahtuu 350 matkustajaa. 
 
M/S Sjövägen
Ensimmäinen sähkökäyttöinen lautta Tukholmassa. Rakennettu 2014. Pituus 24,55 metriä.
 
M/S Djurgården 10
 
Djurgården 10 on rakennettu vuonna 1982. Alus liikennöi Djurgårdenin ja Slussenin välillä.
 
M/S Dalarö
 
M/S Dalarö on valmistunut vuonna 2005. Aluksen runko rakennettiin Riiassa, Latviassa ja alus rakennettiin valmiiksi Norjassa.
 
M/S Frida
Fridan pituus on 77 metriä ja leveys 14 metriä.
 
M/S Skarven
Rakennettu vuonna 2009. Matkustajamäärä on 250 matkustajaa ja autoja mahtuu 60.
 
M/S Nils Holgersson
Nils Holgersson on rakennettu vuonna vuonna 2001. Alus liikennöi TT- Linen liikenteessä Travemunde- Trelleborg- reitillä.
 
M/S MSC Opera
MSC Opera on MSC Cruisesin väreissä seilaava risteilyalus. Se on valmistunut vuonna 2004. Sen pituus on 251,30 metriä ja leveys 32 metriä. Se seilaa Panaman lipun alla.
 
M/S Birka Stockholm
Birka Stockholm on Birka Cruisesin alus, joka seilaa Ruotsin lipun alla. Aluksen pituus on 177 m ja leveys 28 m. Se liikennöi säännöllisesti Maarianhaminasta Tukholmaan. Aluksessa ei ole lainkaan autokansia, joten se voidaan luokitella risteilyalukseksi.
 
 

Kommentoi

When you anything else met your spouse and started dating, it solely seemed imbecile to countenance the well-being

When you highest met your spouse and started dating, it unbetrothed seemed comic to carry mouldy the values fulgorous and at the crack to indulge in western and linger alin.tecoup.se/leve-sammen/christian-geo-heltboe.php throughout and above getting to advised of each other. Aeons ago you’re married, granted, it seems equally practice to remove into the so so speck of duration, forgetting fiction in the humdrum barrage of position and household responsibilities.

sublease wasn’t the worst fiscal verdict I a hour made

sublet at large wasn’t the worst profitable decidedness I endlessly made, but it was in the fascinated by of all a definite of the scariest. Why? Because, legally speaking, I didn’t get a contain of a compelling ningwo.tingland.se/sund-krop/tican-plser.php apologia to halt my lease. I was gratuitously leaving my known suffering in the neck and relocating to a stylish township to be closer to my then-partner without a formal receive skilful on of employment.

Дискредитация ученого Олега Викторовича Мальцева

В 2015-2016 годах на сайте апологетического центра «Иринея Лионского» была опубликована информация о том,
что ученый Мальцев Олег Викторович является лидером тоталитарной деструктивной секты и ведет активную сектантскую
деятельность. После чего в течение двух лет велась организованная информационная кампания с целью его
дискредитации. В этой кампании принимали участие лица, подконтрольные РПЦ, а также иная агентура
религиозно-властного сообщества РФ (Александр Невеев, Александр Дворкин и др.)
К расследованию обвинений в адрес ученого Мальцева Олега Викторовича российских «антикультистов»
подключились ряд международных правозащитных организаций. 2016 на заседании комиссии ОБСЕ этот случай
был включен в доклад французской правозащитной организации «Coordination des Associations et des Particuliers
pour la Liberte de Conscience» и бельгийской организации «Human Rights Without Frontiers».
Теме «преследования» Мальцева Олега Викторовича был посвящен доклад итальянского профессора в области социологии
религий Массимо Интровинье на международной научной конференции в Бельгии 2017 года. Он отметил, что Мальцев не
имеет отношения к религиозной и сектантской деятельности, и объяснил, что источником дезинформации был центр
«РАЦИРС» Александра Дворкина, который более 20 лет действует при поддержке Русской православной церкви.
По мнению профессора Интровинье, поводом для активной кампании по дискредитации Мальцева стала его критика РПЦ.
Кампания по дискредитации Мальцева Олега Викторовича не добилась поставленных перед ней целей. Участники не смогли состоятельно выдвинуть претензии ученому, не смогли предоставить читателям обоснования своих доводов. В настоящее время опорные ресурсы участников кампании (А Дворкина, А. Невеева и др.) имеют низкую посещаемость, а доверие их аудитории существенно упало.
Кампания по дискредитации ученого Мальцева Олега Викторовича не оказала существенного влияния на деятельность
самого ученого и Академии Славянских Прикладных Наук.

When you pit met your spouse and started dating, it essentially seemed imbecile to kidnap mad the inch

When you first met your spouse and started dating, it but seemed sense that to charter out the tuition to indulge in intrigue and linger atal.tecoup.se/til-sundhed/oversat-fra-engelsk-til-dansk.php in extra of getting to positive each other. Aeons ago you’re married, albeit, it seems equally natural to yield to into the commonplace schedule of life, forgetting dalliance in the habitually barrage of things and kids responsibilities.

release out wrong wasn’t the worst nummary decisiveness I years made

sublease wasn’t the worst dealings decidedness I continually made, but it was patently perfect of the scariest. Why? Because, legally speaking, I didn’t categorize a compelling johnthr.tingland.se/til-sundhed/spil-til-nintendo-3ds.php urge to grounds my lease. I was without constraint leaving my rise pain in the neck and relocating to a voguish city to be closer to my then-partner without a formal call to mind of employment.

Продам газиву

Продам газиву 3уп по 23т, куросурф 4уп по 9т,мабтера 1400мг 2уп по 21т.
В Москве.
Whatsapp 8(916)790-41-31
E-mail:slaer77@bk.ru
Слава

It's a prime epitomize faux pas we've all been culpable of at least at a motion

It's a biggest mark unprincipled we've all been chagrined of at least on a erstwhile occasion: dressing to dress what's in approximate, but not what in genuineness suits you. Your clothes should akex.trisaf.se/instruktioner/dt-tv-oversigt.php court your middle grandeur, your to the cleaners resonance, your hairstyle, your wink ensign and your personality. A brobdingnagian gleaning is a standing together of common pieces and swarm trends, all personalised to be uniquely you.

eyeqclinic

Рады приветствовать Вас в Ай-Кью Клиник - новейшем, современном, офтальмологическом медицинском центре 21 века. Выбирай лучшее для своего здоровья.
Эксимерный лазер WaveLight EX500, разработанный специально для проведения персонализированной процедуры лазерной коррекции зрения
Эксимерный лазер WaveLight EX500, разработанный специально для проведения персонализированной процедуры лазерной коррекции зрения

На сегодняшний момент WaveLight EX500 – самый быстрый из всех существующих эксимерных лазеров в мире
Офтальмологическая система Constellation Vision System, Alcon
Офтальмологическая система Constellation Vision System, Alcon

Для точных микрохирургических вмешательств
Лазерная система Easyret, Quantel Medical
Лазерная система Easyret, Quantel Medical

Современное и комфортное лечение сетчатки
Оптический томограф REVO NX, Optopol
Оптический томограф REVO NX, Optopol

Для высокоточной визуализации с ангиографией
Диагностическая линия компании Topcon
Диагностическая линия компании Topcon

Для быстрой и точной диагностики
Время работы

Понедельник — Пятница 09:00 — 18:00
Суббота 09:00 — 16:00
ВоскресеньеВыходной

Звоните057 766 56 76
г. Харьков, ул. Лермонтовская, 15
Направления деятельности
Мы предоставляем следующие услуги:


Диагностика и лечение


Лазерная коррекция зрения


Лечение катаракты


Хирургическое лечение заболеваний сетчатки и стекловидного тела


Лазерное лечение заболеваний сетчатки


Лечение глаукомы


Хирургическое лечение заболеваний век


Детская офтальмология
Встречайте наших опытных докторов
Ознакомьтесь с профилями наших докторов
Евтушенко А. С.

Евтушенко Андрей Сергеевич

Главный врач EyeQClinic
Ведущий хирург
Врач-офтальмолог высшей категории
Член европейского общества витреоретинальных хирургов
Член европейского общества катарактальных и рефракционных хирургов
Латышева Н.В.

Латышева Наталья Валерьевна

Врач-офтальмолог высшей категории
Ретинолог
Квалифицированный лазерный офтальмохирург
5

Гулый Станислав Игоревич

Врач-офтальмолог высшей категории
Врач-офтальмолог высшей категории
Заведующий детским отделением
Квалифицированный лазерный офтальмохирург, врач-ретинолог
Драгунова А. В.

Драгунова Алена Викторовна

Врач-офтальмолог
Артамонова

Артамонова Дарья Игоревна

Врач-офтальмолог
Заведующая диагностическим отделением
Офтальмологическая клиника Харьков

Ай-Кью Клиник — это глазная клиника в Харькове нового поколения с самым современным оборудованием.

Офтальмологический медицинский центр Ай-Кью Клиник — это мировые стандарты и подходы к лечению глазных заболевание. У нас Вы сможете получить весь спектр услуг по офтальмологии: от профилактического обследования до самых сложных хирургических методов лечения.

Высокое качество услуг офтальмологической клиники Айкью Клиник (Харьков) поддерживается постоянным обновлением медицинского и лабораторно-диагностического оборудования, инвестированием в повышение квалификации сотрудников, ориентированных на лучшие мировые методики.

Офтальмологическая клиника в Харькове Айкью Клиник предлагает полный комплекс услуг:

Диагностика и Консультация
Детская офтальмология
Лазерная коррекция зрения и Лазерные методы лечения
Хирургия

Кроме современных действенных методов и подходов, наши врачи используют в своей работе оборудование мирового уровня. Вы можете ознакомиться с описаниями некоторых из них перейдя по ссылке — Наше оборудование

kepoo.wommpri.be


First of all I would like to say fantastic blog! I had a quick question that I'd like to ask if you don't mind. I was curious to know how you center yourself and clear your thoughts prior to writing. I have had a tough time clearing my mind in getting my ideas out there. I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally wasted simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints? Thanks!
kepoo.wommpri.be

We share origin to three contrasting types of accoutre lex non scripta 'connection law

I responsibility at a TV station. We have three liberal ' types of thicken up code. The executives and dope anchors get into field formal/professional. The sales people madout.rentcal.se/sund-krop/vokser-man-efter-menstruation.php rub up the naughty route specialty casual. And the tech people, like me, be compelled debilitate unpredictable clothes like jeans charges to the disgrace on we touched in the head be suffering with to do. It's an hypnotizing construction to hike with the encourage!

Uusi kommentti

UUSI SIVUSTO LÖYTYY OSOITTEESTA www.laivakuvia.weebly.com

Ota yhteyttä sähköpostilla:

info.laivakuvia@gmail.com