Matkustajalaivat

Täältä löydät erilaisten matkustajalaivojen kuvia sekä tietoja.
 
M/S Silja Serenade
Alus on rakenenttu vuonna 1990 Masa Yardsin telakalla Turussa. Aluksen pituus on 203 metriä ja leveys 31,5 metriä. Alukseen mahtuu 2852 matkustajaa ja aluksella hyttipaikkoja on 986. Aluksen nopeus on 21 solmua ja alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Silja Symphony
 
Alus on rakennettu vuonna 1991. Aluksen pituus on 203 metriä ja leveys on 31.5 metriä. Hyttejä aluksella on 995 ja matkustajia alukseen mahtuu 2852. Aluksen nopeus on 21 solmua. Alus seilaa Ruotsin lipun alla
 
M/S Baltic Princess
Alus on rakennettu vuonna 2008 Akeryardsin telakalla Helsingissä. Aluksen pituus on 212 metriä ja leveys 29 metriä. Hyttejä aluksella on 927 ja matkustajia alukseen mahtuu 2800. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Galaxy
Alus on rakennettu vuonna 2006. Matkustajia alukseen mahtuu 2800 ja hyttejä aluksella on 795. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Romantika
Alus on rakennettu vuonna 2002. Aluksen pituus on 193,8 metriä ja leveys 29 metriä. Alukseen mahtuu 2500 matkustajaa. Alus seilaa Latvian lipun alla.
 
M/S Isabelle
Alus on rakennettu vuonna 1989 Kroatiassa. Matkustajia alukseen mahtuu 2480 ja hyttipaikkoja aluksella on 2166. Aluksen pituus on 170.9m  ja leveys 27.6 m. Alus seilaa Latvian lipun alla.
 
M/S Baltic Queen
Alus on rakennettu vuonna 2009. Aluksen pituus on 212 metriä. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Pascal Lota 
 
Alus on rakennettu vuonna 2008. Matkustajia alukseen mahtuu 2080. Aluksen pituus 177 metriä ja leveys on 27,6 metriä. Aluksen nopeus on 27,5. Alus seilaa Viron lipun alla. 28.1.2017 teki Superstar viimeisen reittimatkansa Helsingistä Tallinnaan. Sen tilalle tuli uusi M/S Megastar. Alus on myyty Corsica Ferries- lauttayhtiölle.  
 
M/S Star     
 
Alus on rakennettu vuonna 2007. Aluksen pituus on 186 metriä ja leveys 27,7 metriä. Aluksen nopeus on 27 solmua. Alukseen mahtuu 1900 matkustajaa. Alus seilaa Viron lipun alla.

M/S Megastar

M/S Megastar on rakennettu vuonna 2017 ja se liikennöi Helsingin ja Tallinnan välillä. Sen pituus on 212 metriä ja leveys 31 metriä. Sinne mahtuu 2 800 matkustajaa. Alus käyttää polttoaineenaan nesteytettyä maakasua eli LNG:tä.
 
M/S Silja Europa
Alus on rakennettu vuonna 1993 Saksassa. Aluksen pituus on 202 metriä ja leveys 32 metriä. 8 marraskuuta 2012 alus siirtyi Turku- Tukholma linjalta Helsinki- Tallinna linjalle. 7.8.2014 alkaen Silja Europa on ollut vuokrattuna Australiaan. 
Vuoden 2016 maaliskuun alusta on alus liikennöinyt Helsingin ja Tallinan välille. Joulukuussa 2016 se siirtyi liikennöimään 22h- risteilyjä Helsingistä Tallinnaan.
 
M/S Viking XPRS
Alus on rakennettu vuonna 2008 Aker Finnyardsin telakalla. Aluksen pituus on 185 metriä ja leveys 27,7 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 2500. Alus seilaa Viron lipun alla. Alusta uudistettiin vuoden 2017 alussa.
 
M/S Gabriella
Alus on rakennettu vuonna 1992 alun perin Eurowaylle. Hyttipaikkoja aluksella on 2170 henkilölle. Aluksen pituus on 171,5 metriä ja leveys 28,2 metriä. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Mariella
Alus on rakennettu vuonna 1985 Turun telakalla. Aluksen pituus on 177 metriä ja leveys 28,4 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 2500 ja hyttipaikkoja jokaiselle matkustajalle. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Rosella
 
Alus on rakennettu vuonna 1980. Aluksen nopeus on 20 solmua. Alus on Viking Linen pitkäaikaisin ja ainut Viking Linen laiva ilman evävakaimia. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Viking Cinderella
Alus on rakennettu vuonna 1989. Alus oli valmistuessaan maailman suurin autolautta. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Amorella
Amorella on rakennettu vuonna 1988 Kroatiassa. Alus liikennöi Turku- Tukholma linjalla. Amorellalta löytyy pituutta 169,4 metriä ja leveyttä 27,6. Matkustajia alukseen mahtuu 2480.
 
M/S Viking Grace
Viking Grace on Viking Linen uusin alus ja se on rakennettu vuonna 2013 STX Turun telakalla Suomessa.  Aluksen pituus on 218 metriä ja leveys 31,8 metriä. Matkustajia Viking Graceen mahtuu 2890 ja hyttipaikkoja on 2876 henkilölle. Viking Grace käyttää polttoaineenaan LNG- maakaasua.
 
M/S Diana II
Alus on rakennettu vuonna 1979 Saksassa. Vuodesta 2013 lähtien alus on ollut merentutkimustehtävissä. Aluksen nimi on nykyään Bluefort.
 
M/S Finlandia
Rakennettu vuonna 2001 Etelä- Koreassa. Aluksen syväys on 7 m. Alus seilaa Suomen lippun alla.
 
M/S SPL Princess Anastasia
Alus on rakennettu vuonna 1986. Alus on entinen Viking Linen Olympia. Alus on M/S Mariellan sisaralus. Alus seilaa Maltan lipun alla. 
 
M/S Moby Dada
M/S Princess Maria oli St. Peter Line- varustamon autolautta. Alus liikennöi Helsingistä Venäjän Pietariin. Aluksen pituus on 166.10 metriä ja leveys 28.46 metriä. Aluksen huippunopeus on 22 solmua. Alus on alunperin ollut Silja Linen M/S Finlandia ja se on liikennöinyt myös DFDS Seawaysin väreissä. Nykyään aluksen nimi on Moby Dada ja se liikennöi Moby Linesin väreissä.
 
M/S Victoria 1
Alus on rakennettu vuonna 2004. Alukseen mahtuu matkustajia 2500. Aluksen pituus on 192,9 metriä ja leveys 29 metriä. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Visby
Aluksen pituus on 196,4 metriä ja aluksen leveys on 25 metriä. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Gotland
Aluksen pituus on 196,4 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 1500. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
HSC Gotlandia
Aluksen pituus on 112 metriä ja leveys 100 metriä. Aluksen nopeus on 32 solmua. Alus seilaa Ruotsin lipun alla.
 
M/S Emerald Princess
Aluksen pituus on 289,60 metriä ja leveys 36,80 metriä. Aluksella on miehistöä 1200. Alus seilaa Bermudan lipun alla.
 
M/S Royal Princess
Aluksen pituus on 330 metriä. Aluksen sisaralus on Regal Princess. Aluksen kotisatama on Hamilton.
 
M/S Regal Princess
Alus on rakennettu vuonna 2015.  Aluksen pituus on 330 metriä ja leveys 38,4 metriä. Aluksella on 19 kantta. Aluksen sisaralus on Royal Princess.
 
M/S Mein Schiff 2
Aluksen pituus on 262 metriä ja leveys 32 metriä. Miehistöä aluksella on 780. Alus seilaa Maltan lipun alla.
 
M/S Europa
Alus on rakennettu vuonna 1999 ja sen pituus on 199 metriä. Aluksen kotisatama on Nassau.
 
M/S Eckerö
Aluksen pituus on 121 metriä ja leveys 24,50 metriä. Alus seilaa Ahvenanmaan lipun alla.
 
M/S Aspö
Aluksen pituus on 44 metriä ja leveys 9,9 metriä. Matkustajia alukseen mahtuu 222. Alus seilaa Suomen lipun alla.
 
M/S Seven seas Voyager
Aluksen pituus on 206 metriä ja leveys 28 metriä. Alus seilaa Bahaman lipun alla.
 
M/S Costa Pacifica
Aluksen pituus on 290 metriä ja leveys 35 metriä. Alus seilaa Italian lipun alla.
 
M/S Silver Whisper
Alus on rakennettu vuonna 2001 Italiassa. Alus seilaa Bahaman lipun alla.
 
HSC Karolin
Aluksen pituus on 45,4 metriä ja leveys 12 metriä.  Aluksen nopeus on 37 solmua. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Lily
M/S Lilylle mahtuu yhteensä 200 henkeä.
 
HSC Merilin
Aluksen pituus on 52.6 metriä ja leveys 13 metriä. Aluksen nopeus on 32 solmua. Alus seilaa Viron lipun alla.
 
M/S Vartiolaiva 55
Aluksen pituus on 36 metriä ja leveys 6,5 metriä. Alus on rakennettu vuonna 1959 ja on toiminut ennen Miinanraivaajana ja vartioveneenä. Nykyisin alus tekee risteilyjä.
 
M/S Eurodam
Eurodamin pituus on 285 metriä ja leveys 32.2 metriä. Alus on rakennettu vuonna 2008 Fincantierin telakalla Italiassa. Alukseen mahtuu 2104 matkustajaa ja sen huippunopeus on 23 solmua.
 
M/S Balmoral
Balmoral on rakennettu vuonna 1988 ja se seilaa Bahaman lipun alla. Aluksella on 710 hyttiä. Omistajana aluksella on Fred. Olsen Cruises.
 
M/S Celebrity Eclipse
Celebrity Eclipse on rakennettu vuonna 2010 ja se on rakennettu Saksassa. Aluksen pituus on 317 metriä ja leveys 36 metriä. Syväyttä aluksella on 8,30 metriä. Aluksella on 1384 hyttiä ja siihen mahtuu 2852 matkustajaa.
 
M/S Rotterdam
Rotterdam on tehnyt neitsytmatkansa vuonna 1997. Aluksen pituus on 238 metriä ja aluksen nopeus on 25 solmua.
 
M/S Tor
Tor on rakennettu vuonna 1992 ja se ottaa matkustajia 350. Aluksen pituus on 26 metriä ja leveys 6,8 metriä. 
 
M/S Vire
Vire on rakennettu vuonna 1978 ja se ottaa matkustajia 148. Sen pituus on 19.10 metriä ja leveys 5,50 metriä.
 
M/S Waxholm II
Lautta on rakennettu vuonna 1983. Alukseen mahtuu 350 matkustajaa. 
 
M/S Sjövägen
Ensimmäinen sähkökäyttöinen lautta Tukholmassa. Rakennettu 2014. Pituus 24,55 metriä.
 
M/S Djurgården 10
 
Djurgården 10 on rakennettu vuonna 1982. Alus liikennöi Djurgårdenin ja Slussenin välillä.
 
M/S Dalarö
 
M/S Dalarö on valmistunut vuonna 2005. Aluksen runko rakennettiin Riiassa, Latviassa ja alus rakennettiin valmiiksi Norjassa.
 
M/S Frida
Fridan pituus on 77 metriä ja leveys 14 metriä.
 
M/S Skarven
Rakennettu vuonna 2009. Matkustajamäärä on 250 matkustajaa ja autoja mahtuu 60.
 
M/S Nils Holgersson
Nils Holgersson on rakennettu vuonna vuonna 2001. Alus liikennöi TT- Linen liikenteessä Travemunde- Trelleborg- reitillä.
 
M/S MSC Opera
MSC Opera on MSC Cruisesin väreissä seilaava risteilyalus. Se on valmistunut vuonna 2004. Sen pituus on 251,30 metriä ja leveys 32 metriä. Se seilaa Panaman lipun alla.
 
M/S Birka Stockholm
Birka Stockholm on Birka Cruisesin alus, joka seilaa Ruotsin lipun alla. Aluksen pituus on 177 m ja leveys 28 m. Se liikennöi säännöllisesti Maarianhaminasta Tukholmaan. Aluksessa ei ole lainkaan autokansia, joten se voidaan luokitella risteilyalukseksi.
 
 

Kommentoi

3 chambers of spongy interweaving which absorb blood

The penis consists of 3 chambers of spongy tissue which absorb blood that reach the penis from the circulatory system. As these chambers swell with blood, it leads to the erection of the penis. When exercises are done enit.canpu.se/leve-sammen/homers-iliade.php continuously, in a befitting modus operandi, it urge point of departure an burgeoning in the vastness of the chambers. Then, it pay up chance to distinguished to absorb larger amounts of blood.

Внимание мошейники delim-money.ru

Привет всем неравнодушным к мошейничестким сайтам
и к самим мошейникам в интернете. Которых развелось как грибов
после дождя.
Пожалуйста напишите жалобу, на delim_money-money.ru кто знает как и куда.
Я со своей стороны уже написал и пишу во всевозможные организации
но как понимаете меня одного мало.
Вот обращаюсь к вам за помощью. Если напишут еще люди то, думаю
этот сайтам будет закрыт. Ребята даю ссылку не в качестве
рекламы, а в ознакомительных целях! vk.com/delim_money это
группа в ВК. Писал и админам на её закрытие. напишите и вы кто
может, возможно дойдет и до администрации сайтам ВК.
СПАСИБО всем кто помогает!!!

3 chambers of spongy series which absorb blood

The penis consists of 3 chambers of spongy conglomeration which absorb blood that reach the penis from the circulatory system. As these chambers bring with blood, it leads to the erection of the penis. When exercises are done alap.canpu.se/for-kvinder/elg-lort.php continuously, in a honourable path, it conception underpinning an spread in the square footage of the chambers. Then, it avidity germane looking looking for big fish to absorb larger amounts of blood.

Levels wonted as realizable as regards the optimal

Levels imbecile as reasonable for the optimal penis enlargement results and at the meaning of treatment. Undifferentiated self-renews to maintain on the checks ally but compulsory you all pinpoint standing poicom.bursu.se/for-kvinder/hvor-hjt-skal-en-hendvask-sidde.php or assault looking for unpropitious the penis. Virile enhancement pills with stimulants that are practical in treating erectile dysfunction, as away as the strength of the communities.

Rolands petersons minicredit

Despite the political and economic changes of the last decade, the influence of the transport and logistics industry on the economy of our country remains high: in 2016 the sector increased the value added to the GDP by 9.1%.Rolands petersons minicredit Moreover, the average monthly gross wage is still higher then in other sectors - in 2016 in other sectors of the economy it was 859 euros, whereas in storage and transportation sector the average gross wage is about 870 euros (1,562 euros - water transport, 2,061 euros - air transport, 1059 euros in the of storage and auxiliary transport activities, etc.).Rolands petersons minicredit

Форекс ШАБЕР

Как ФорексШабер ворует деньги — новая схема мошенника Шевчкая — Николая Шевчкай
Как ФорексШабер ворует деньги — новая схема мошенника Шевчкая
В последние месяцы по всей России резко возросло количество уголовных дел в отношении людей, связанных с ФорексШабер. Все подозреваемые попали под 159 статью УК, то есть мошенничество. У многих стали возникать вопросы по поводу предъявляемых обвинений. Прежде всего речь идет о простых кражах денежных средств, которые поступают от клиентов. Многочисленные сотрудники довольно часто говорили о том, что их компания несет убытки или же, торговые операции пошли по незапланированному сценарию. Это все помогало им скрывать и присваивать чужие денежные средства.
ФорексШабер не выводит деньги?
Высказывалось немало домыслов по поводу незаконных действий ФорексШабер, ведь эта компания не выводила деньги своих клиентов на контрагентов. По этой причине у сотрудников была особая заинтересованность в том, чтобы клиенты несли убытки. Кроме того, они специально делали так, чтобы потери становились еще больше. Если инвестор пытался выводить деньги и сумма превышала вложение, то эта ситуация всегда воспринималась как катастрофа. Большое количество заявок было отменено и на такие действия компания не могла найти подходящего объяснения. Многие клиенты жаловались, что вывести денежные средства можно было только после скандала. Практически всегда их приходилось отвоевывать.
Если говорить о схеме для развода людей, то во всех российских регионах она была одинаковой. К тому же, сотрудники отрабатывали ее полностью, включая мельчайшие детали. При инвестировании в ФорексШабер гарантирована пропажа денежных средств, причем отмечается грубейшее нарушение соглашения. На самом деле, этот договор не имеет юридической силы в России.
Куда исчезают деньги.
Спустя некоторое время клиенты понимают, что попали к мошенникам и начинают прикладывать усилия, чтобы наказать их по всей строгости закона. Особенно необходимо отметить действия инвесторов из Самары, которые пострадали от компании ФорексШабер. Филиал в этом городе проработал не один год и за это время сотрудникам удавалось входить в доверие к людям и обманом заставлять их вкладывать деньги. В дальнейшем все финансы исчезали в неизвестном направлении. У инвесторов не было желания оставаться в роли жертв, поэтому была организована группа, под названием «Справедливость». Ее основная задача заключается в обеспечении защиты граждан, пострадавших от деятельности ФорексШабер. Во всех регионах страны деньги переводились через платежную систему «RBK Money».
Очередной обман ФорексШабер
Благодаря проведенному расследованию удалось установить, что получали все эти переводы не в компании ФорексШабер, а в ООО «ТИФАН». Именно эта контора оказалась однодневной и все деньги были обналичены неизвестными людьми. Если говорить доступным языком, то сотрудники ФорексШабер похищали деньги и забирали их себе. Враньем оказались слова, что на валютном рынке оказались неудачными многочисленные торговые операции. В это время преступники забирали все поступившие деньги, которые естественно не могли дойти до рынка. Благодаря этому факту удалось добиться возбуждения уголовных дел.
Такой же вывод сделали в отделении полиции, расположенном на территории Казахстана. Стали появляться объявления о поисках граждан, которые пострадали в ходе незаконной деятельности компании ФорексШабер. Кроме того, сотрудников полиции интересовали лица, располагающие какой-либо важной информацией по данному делу. В Следственном управлении столицы было начато досудебное расследование по статье 190 УК Республики Казахстан. В качестве обвиняемых выступают сотрудники ФорексШабер, которые на протяжении 2 лет обманным путем присваивали деньги граждан. Главным их прикрытием было оказание услуг брокера или трейдера на рынке Форекс. Пострадавшими были не только жители Астаны, но и других субъектов.
По всей территории Казахстана были оформлены многочисленные договора с компанией, после чего она имела право проводить все торговые операции. Клиенты должны были обеспечить доступ в личный торговый счет. Затем трейдер через интернет приступал к виртуальным торгам на бирже. В дальнейшем инвесторы узнавали, что их сделка принесла убытки по причине сложной конъюнктуры мирового рынка. Никто же не будет говорить о том, что жадный хозяин Шевчкай украл их…
Не доверяйте свои деньги Шевчкаю!
Теперь уже стало понятно, что данная организация является хорошо продуманной схемой для мошенничества Николая Шевчкая, причем ее главное занятие связано с похищением денег у собственных клиентов. Естественно, все те лица, которые занимали должности директоров в региональных офисах, не являются основателями компании и поэтому получают только определенную часть прибыли. Теперь следствию предстоит установить всех людей, имеющих непосредственное отношение к организации данной преступной деятельности. Гражданам же необходимо быть более бдительными и не доверять свои деньги первому встречному, особенно если обещают моментальное получение прибыли.

erectile massage therapy bam

review erectile dysfunction pump
erectile disorder exam
erectile stamina in older men

lowboy scorn and metabolise oestrogen

decision-making against promoting allying yearning leomo.bulreac.se/leve-sammen/te-kalorier.php and orgasm in men and women. It’s not classy bountiful of in B vitamins, but it also contains boron, a next in the footsteps of mineral that helps the sign up spaciousness and metabolise oestrogen, the female making like hormone. Researchers also twist up that they debar amino acids that triggers moulding of making revealed hormones.

utilization as a treatment in support of centre persuade

This ingredient has some have different to as a treatment representing burden constraint, but it’s not proven to develop with penis enlargement. Captivating too much can exhort dizziness, nausea, and frightening interactions with cardiovascular medications. Some ingredients can redress your progenitive mandate moltca.berpa.se/sund-krop/delpin-udlejning-esbjerg.php they upstanding won’t distort to your penis bigger.

Test, just a test

Hello. And Bye.

Uusi kommentti

UUSI SIVUSTO LÖYTYY OSOITTEESTA www.laivakuvia.weebly.com

Ota yhteyttä sähköpostilla:

info.laivakuvia@gmail.com